Information från Styrelsen

Styrelsen har beslutat att försöka arrangera några programaktiviteter  under verksamhetsåret. Vi kommer att uppdatera med information om dessa här på hemsidan.

Vi kommer också att tipsa om närliggande kretsars aktiviteter. Detta för att ni ska kunna ha information om andra naturnära aktiviteter som finns i vårt närområde.

För närvarande har vi  har fortfarande  väldigt få mailadresser till er medlemmar och det är synd, för det är ett   enkelt och miljövänligt sätt att nå ut med information.  Därför kommer vi att ringa runt till er medlemmar under våren (främst till er som inte lämnat någon E-postadress) för att se om vi kan få fler adresser på vår maillista.

Må gott i vårsolen!